Дали се ова некои од „симптомите“ со кои се среќавате во вашето секојдневно работење?

Како поминува времето и организацијата се развива, предизвиците во и надвор од компанијата стануваат сè посложени.
Процесите, структурата и системите што некогаш работеле сега стануваат бариера за ефикасност, фокус кон клиентите, ангажираност на вработените и финансиска профитабилност на бизнисот.
- Недостаток на јасна визија, мисија и вредности на организацијата
- Недостаток на чувство за индивидуална одговорност – „Не е моја работа!“
- Недостаток на доверба помеѓу вработените и помеѓу вработените и управувачката структура
- Ниско ниво на ангажираност, мотивираност и посветеност
- Задоцнето донесување одлуки
- Атмосфера на страв и несигурност
- Ниско ниво на перформанс на вработените, како и резултати во работата
- Се соочуваме со непродуктивен процес на работа со многу прекини, стагнација и ниска додадена вредност
- Имаме коментари од типот на „Немаме време!!!“ или „Имаме премногу работи кои треба да ги направиме!!!“
- Недостаток на фокус кон клиентите
- Потребно е многу време за да се заврши некоја работна задача
- Премногу или премалку извештаи и неструктуриран систем на известување
- Работа во „силоси“ – недостаток на соработка помеѓу сектори
- Префрлање на вина наместо одредување и решавање на предизвиците